مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-23پزشكي

چتر بسیج جامعه پزشکی شامل حال همه می شود


تلاش ما در بسیج جامعه پزشکی این است که چتر بسیج شامل حال همه شده، مربوط به بخش خاصی نباشد و چهره بسیج جامعه به سمت تولید علمی و تعمیق خدمات تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدصادقی در نشست مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه حق بزرگی بر گردن کشور دارد و از تکیه گاه های کشور در طول تاریخ به ویژه دفاع مقدس بوده است.

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: تلاش ما در بسیج جامعه پزشکی این است که چتر بسیج شامل حال همه شده، مربوط به بخش خاصی نباشد و چهره بسیج جامعه به سمت تولید علمی و تعمیق خدمات تغییر کند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه نیز، گفت: تعامل و همراهی هیأت رییسه دانشگاه با برنامه های بسیج جامعه پزشکی بسیار مناسب و  در کشور کم نظیر است.

منصوری ادامه داد: به واسطه مشکلات عدیده اقلیمی، مرزی، بحران ها و برنامه های مختلف، این استان همواره در شرایط فوق العاده به سر برده و مدیریت این مسایل دشوار و زمان بر است که همکاری مجموعه دانشگاه و بسیج در این زمینه بسیار کمک کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه، اظهار داشت: اساتید و کارکنان دانشگاه در قالب بسیج جامعه پزشکی فعالیت های چشمگیری در مناطق محروم ارایه نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر بسیج جامعه پزشکی شامل حال همه می شود

چتر بسیج جامعه پزشکی شامل حال همه می شود