مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-23فرهنگي

مروری بر ادبیات دفاع مقدس با شعرها و داستان های این حوزه


هم زمان با هفته دفاع مقدس «هر روز یک شعر» و «هر روز یک کتاب» با موضوع پایداری و دفاع مقدس در صفحه های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان معرفی می شود.

- هم زمان با هفته دفاع مقدس هر روز یک شعر و هر روز یک کتاب با موضوع پایداری و دفاع مقدس در صفحه های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان معرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هم زمان با هفته گرامی داشت دفاع مقدس هر روز یک شعر با مضمون ایثار و شهادت از شاعران نام آشنای معاصر و هر روز یک کتاب رمان نوجوان از نویسندگان مطرح کشور با هدف تشویق نوجوانان به مطالعه و آشنایی آن ها با آثار فاخر و ارزشمند در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس، در صفحه های اینستاگرام انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می شود.

شعرهایی از قیصر امین پور، علیرضا قزوه، افشین علاء، سلمان هراتی، سیدحسن حسینی، سهیل محمودی و… در صفحه انجمن شاعران نوجوان کانون منتشر می شود.

همچنین معرفی کتاب های گردان قاطرچی ها و خمپاره های فاسد نوشته داوود امیریان، جنگ که تمام شد بیدارم کن از عباس جهانگیریان، هستی نوشته فرهاد حسن زاده، عاشقانه های یونس در شکم ماهی از جمشید خانیان و… و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر ادبیات دفاع مقدس با شعرها و داستان های این حوزه

مروری بر ادبیات دفاع مقدس با شعرها و داستان های این حوزه