مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-23سياسي

فرصتی برای تماشای «قرارِ دل شیدا»


مستند داستانی «قرار دل شیدا» درباره زندگی و شهادت علی عباسیان، یکی از شهدای غواص عملیات کربلای چهار است که به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعه چهارم مهرماه رأس ساعت 19 از شبکه استانی اصفهان پخش می شود.

- ایسنا/اصفهان مستند داستانی قرار دل شیدا درباره زندگی و شهادت علی عباسیان، یکی از شهدای غواص عملیات کربلای چهار است که به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعه چهارم مهرماه رأس ساعت 19 از شبکه استانی اصفهان پخش می شود.

حبیب نریمانی، کارگردان این مستند به ایسنا می گوید: ماجرای ساخت قرار دل شیدا از سال 1398 شروع شد؛ وقتی که رسول هنرمند، یکی از تهیه کنندگان اصفهان، با شناختی که از شهید علی عباسیان داشت، قصه زندگی او را برای من تعریف کرد و بی اندازه مشتاق شدم که درباره این موضوع فیلم بسازم.

او ادامه می دهد: ابتدا قرار بود این مستند گزارشی و ترکیبی از چند گفتگو با هم رزمان و خانواده شهید باشد، اما آن قدر تحت تأثیر شیوه شهادت علی عباسیان بودم که گفتم حیف است با چند مصاحبه تمامش کنیم.

پس یک قصه طراحی کردم تا در دل آن قصه روایت شهادت او را بیان کنم.

نریمانی خاطرنشان می کند: در قصه ای که ساختم، یک مجسمه ساز را می بینید که به خاطر شرایط سخت زندگی، درگیر و دار فروش خانه و مغازه برای مهاجرت است و در لحظات آخر، سفارش ساخت تندیس شهید عباسیان را قبول می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای تماشای «قرارِ دل شیدا»

فرصتی برای تماشای «قرارِ دل شیدا»