مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-23اجتماعي

نوبت دهی خدمات مرکز تعویض پلاک کرمانشاه اینترنتی شد


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: نوبت دهی مرکز تعویض پلاک شهر کرمانشاه از سوم مهرماه اینترنتی می شود.

- کیومرث غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای ارائه تسهیل خدمات به شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ویروس کرونا با توجه به شلوغی موجود در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه با پیگیری های به عمل آمده خوشبختانه نوبت دهی از فردا، سوم مهرماه اینترنتی می شود.

وی ادامه داد: همشهریان می توانند با ورود به سایت راهور 120 در خصوص نوبت دهی مرکز شماره گذاری و بعد از ثبت نام کاربری با وارد کردن شماره تلفن همراه و شماره خودرو، روز و ساعت مراجعه فرد را از بین گزینه های موجود انتخاب و نوبت خودشان را ثبت کنند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: پیامکی را دریافت می کنند بعد به سایت نوبت دهی مراجعه استان و نوع خدمات را مشخص کنند و مدارکی که لازم است در آن ساعت و تاریخ به مرکز تعویض پلاک ببرند همراه داشته باشند وی اضافه کرد: در پایان پیامکی حاوی کد رهگیری دریافت می کنند در زمان مراجعه باید کد رهگیری همراه داشته باشند.

غلامی با تاکید بر الزامی بودن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در ورود به مراکز تعویض پلاک، گفت: نوبت دهی اینترنتی فعلا در مرکز تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت دهی خدمات مرکز تعویض پلاک کرمانشاه اینترنتی شد

نوبت دهی خدمات مرکز تعویض پلاک کرمانشاه اینترنتی شد