مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23اجتماعي

بارش پراکنده باران در استان های شمالی کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در چهار استان شمالی کشور گفت: با وجود این طی روزهای پایانی هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در چهار استان شمالی کشور گفت: با وجود این طی روزهای پایانی هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز (2 مهر) در برخی نقاط استان گیلان، اردبیل، غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می دهد، اظهار کرد: طی روز پنجشنبه (3 مهر) نیز در گیلان و مازندران بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی روز جمعه (4 مهر) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است،گفت: طی بعد ازظهر این روز برای برخی از مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود و طی روز شنبه (5 مهر) علاوه بر شمال غرب برای سواحل دریای خزر نیز بارش باران دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی روز یکشنبه (6 مهر) برای سواحل دریای خزر و بخش هایی از خراسان شمالی بارش باران خواهیم داشت، گفت: گفت طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های سیستان و بلوچست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در استان های شمالی کشور

بارش پراکنده باران در استان های شمالی کشور