مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23سياسي

وحدت مهم ترین دستاورد دفاع مقدس/ اتحاد رمز پیروزی است


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مهم ترین دستاورد دفاع مقدس وحدت و همدلی بین همه قوا است، گفت: اتحاد به عنوان رمز پیروزی باید در عرصه جنگ اقتصادی امروز نیز سرلوحه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندهان لشکر 58 ذوالفقار و تیپ 158 شهید کشاورزیان هم زمان با هفته دفاع مقدس به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مهم ترین دستاورد دفاع مقدس وحدت بین نیروهای مسلح است، ابراز داشت: این اتحاد و برادری در فرماندهی، همدلی و همکاری مشترک در بسیاری از عملیات ها کارساز و تأثیرگذار بود.

وی افزود: امروز اگرچه در جنگ تن به تن با دشمن قرار نداریم اما تحریم های ظالمانه ما را به این عرصه جنگ اقتصادی کشانده است که امروز می طلبد تا برای حل مشکلات اقتصادی به وحدت و ایثارگری روی آوریم و آن را پیشه کار خود کنیم.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه دفاع مقدس گنجینه گرانقدری که هرچقدر بگذرد تاریخ مصرف ندارد و برای نسل نو همچنان جدید است، ابراز داشت: با توجه به اینکه نسل امروز آن دوران جنگ را درک نکرده است لذا می بایست ابعاد مختلف آن برای جوانان شرح و بازگو شود.

امینی در ادامه تصریح کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهانه و فرصت خوبی خواهد بود برای بیان رشادت، دلیری و جوانمردی نسلی که از جان و مال خود گذشتند تا امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مهم ترین دستاورد دفاع مقدس/ اتحاد رمز پیروزی است

وحدت مهم ترین دستاورد دفاع مقدس/ اتحاد رمز پیروزی است