مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-23ورزشي

فدراسیون دانشگاهی در انتظار رییسی از جنس خودش/ وظیفه سنگین اعضای مجمع


انتخابات فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی پس از دو بار لغو قرار است پنجم مهر ماه برگزار شود تا سکان دار یکی از فدراسیون های گسترده ورزش کشورمان که متولی سلامت و ورزش قهرمانی دانشگاهی مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرایران برگزار شود.

فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی پس از کمیته بین المللی المپیک بزرگترین مرکز ورزشی در دنیاست و رویدادهای یونیورسیاد تابستانی و زمستانی آن نیز پس از المپیک به عنوان المپیک کوچک در دنیا در ابعاد این رویداد هر دو سال یکبار برگزار می شود و همین مسئله بر اهمیت مدیریت و برنامه ریزی درست و اصولی کشورها در بخش ورزش دانشگاهی آنها صحه می گذارد.

به دنبال گسترش ورزش دانشگاهی در جهان، فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی کشورمان نیز به عنوان یک فدراسیون با ابعاد ارتباطی بسیار فراتر از یک فدراسیون ورزشی حرفه ای با در برگیری همکاری با تمام بخش های دانشگاهی و تمامی فدراسیون های ورزشی حرفه ای و وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و وزارت علوم از سال 84 مجوز تأسیس گرفت.

مهرزاد حمیدی که تلاش زیادی برای دریافت مجوز راه اندازی این فدراسیون انجام داد اولین رییس آن بود.

در 15 سال فعالیت این فدراسیون، تنها دو رییس مهرزاد حمیدی و محمد رضا دهخدا توسط مجمع انتخاب و ریاست آن را بر عهده داشته اند و مابقی فعالیت های این مجموعه توسط چند سرپرست از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون دانشگاهی در انتظار رییسی از جنس خودش/ وظیفه سنگین اعضای مجمع

فدراسیون دانشگاهی در انتظار رییسی از جنس خودش/ وظیفه سنگین اعضای مجمع