مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-23بين الملل

نیروهای امنیتی مصر 200 معترض را بازداشت کرد


رسانه ها از بازداشت ده ها مصری در ارتباط با تظاهرات اخیر علیه فساد و وخامت اوضاع معیشتی در این کشور خبر دادند.

- شبکه خبری الجزیره سه شنبه شب گزارش داد: مقام های مصری بیش از 200 تن را برای بازجویی در ارتباط با تظاهرات دو روز گذشته دستگیر کردند.

الجزیره افزود: امروز نیز تظاهرات در مصر برای سومین روز ادامه یافت و تظاهرکنندگان در استان جیزه علیه فساد و وخامت اوضاع معیشتی در این کشور شعار دادند.

هزاران مصری اخیرا در قاهره و دیگر شهرهای این کشور علیه عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر و فساد دولت وی دست به تظاهرات زدند و با شعارهایی خواستار برکناری او از قدرت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری «عربی21» تظاهرکنندگان مصری روزیکشنبه به دنبال دعوت محمد علی هنرمند تبعیدی و صاحب شرکت ساختمانی مصری در برخی از شهرها و استان های این کشور به ویژه در قاهره، الجیزه، البحیره، اسکندریه، اسوان، قلیوبیه و اسیوط به خیابان ها آمدند.

این هنرمند مصری در چندین فیلم ویدیویی که در صفحه فیسبوک خود انتشار داده، رییس جمهوری و ارتش مصر را متهم به فساد کرده است.

وی در فیلم‌های خود گفته است که سال‌ها با ارتش مصر همکاری کرده و در ارتباط با فساد آگاهی دارد از سوی دیگر در میان فراخوان های تظاهرات روز دوشنبه نیز در میدان تحریر در پایتخت مصر، هشتگ های انقلاب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امنیتی مصر 200 معترض را بازداشت کرد

نیروهای امنیتی مصر 200 معترض را بازداشت کرد