مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-23سياسي

شهریاری: فعالیت های علمی ِ جهادی گره گشای موانع و مشکلات کشور است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: فعالیت های علمی جهادی در نقاط مختلف کشور انجام گرفته که استفاده از آنها در رفع موانع و مشکلات کشور گره گشا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسینعلی شهریاری در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی: دانشگاه علوم و تحقیقات اظهار داشت: جوانان نخبه و متعهد کشور گام های ارزشمندی را برای طراحی و ساخت تجهیزات، لوازم و دستگاه های مورد نیاز برداشتند و این دستاوردهای مهم می تواند زمینه رشد و توسعه بیشتر کشور را فراهم کند.

وی لزوم بهره گیری بیشتر از توان و ظرفیت نخبگان برای تعالی و شکوفایی کشور تاکید کرد و گفت: این کار می تواند زمینه ساز توسعه فناوری های بومی و محلی باشد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: جوانان نخبه این مرز و بوم در قالب شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و پژوهشکده ها به دستاوردهای خوبی دست یافتند که با حمایت جدی و رفع موانع آنان می توان به خودکفایی در زمینه های مختلف دست یافت.

  براساس این گزارش؛ در ادامه این نشست استفاده از ظرفیت های دانشجویی برای توسعه حرکت های جهادی در زمینه هایی مانند سلامت، اجتماعی و فرهنگی مورد بحث قرار گرفت.

همچنین قرار شد رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دستاوردها و فعالیت های علمی انجام گرفته دانشگاه علوم و تحقیقات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: فعالیت های علمی ِ جهادی گره گشای موانع و مشکلات کشور است

شهریاری: فعالیت های علمی ِ جهادی گره گشای موانع و مشکلات کشور است