مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-23اجتماعي

کسب 6 مدال المپیاد ریاضی آسیا توسط دانش آموزان هرمزگان


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از کسب 6 مدال در المپیاد ریاضی آسیایی SASMO 2020 توسط دانش آموزان هرمزگانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندعباس، محمد قویدل اظهار کرد: این مسابقات امسال از تاریخ  8 لغایت 10 مرداد ماه با توجه به پایه های مختلف تحصیلی از دوم ابتدایی تا پایه یازدهم، بین 32 هزار دانش آموز از 20 کشور آسیایی بصورت غیر حضوری برگزار شد.

  قویدل، مدالهای کسب شده توسط دانش آموزان هرمزگانی را  1 طلا، 3 نقره و 2 برنز عنوان کرد و افزود: مدال طلا توسط امیر محمد قنبری،پایه پنجم از مدرسه فرهیختگان-ناحیه یک بندرعباس، مدال نقره توسط علی صالح اسماعیل زاده پایه پنجم از مدرسه شاهد-ناحیه یک بندرعباس، اردشیر زعفرانچی پایه ششم از مدرسه علوم پزشکی-ناحیه یک بندرعباس و آتریسا سادات موسویان پایه هفتم مدرسه فرزانگان -ناحیه یک بندرعباس کسب شده است.

معاون آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: دو مدال برنز این المپیاد نیز توسط سید مبین قارونی، پایه هفتم  از مدرسه اسدپور-ناحیه دو بندرعباس و آنیسا کاویان پایه هشتم مدرسه فرزانگان -ناحیه یک بندرعباس بدست امده است.

قویدل ادامه داد: تمامی دانش آموزانی که موفق به کسب  مدال طلا و نقره شده اند جواز حضور در المپیاد نوجوانان آسیا (IJMO2020)  را نیز دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 6 مدال المپیاد ریاضی آسیا توسط دانش آموزان هرمزگان

کسب 6 مدال المپیاد ریاضی آسیا توسط دانش آموزان هرمزگان