مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-23سياسي

البرز از نظر تعداد ازدواج در رتبه 30 کشور قرار دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: اگر ما در جهت ازدیاد جمعیت تعلل داشته باشیم، در آینده با جمعیتی پیر مواجه خواهیم شد که این امر به صلاح استان و کشور نیست.

- ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: اگر ما در جهت ازدیاد جمعیت تعلل داشته باشیم، در آینده با جمعیتی پیر مواجه خواهیم شد که این امر به صلاح استان و کشور نیست.

نورمحمد فردی در حاشیه جلسه شورای راهبردی استان اظهار کرد: جلسه شورای راهبردی جمعیت استان در راستای سیاست های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری مدظه العالی با حضور کلیه دستگاه های ذیربط تشکیل گردید و پیرامون تشکیل خانواده، افزایش جمعیت، کاهش سن ازدواج، حمایت از زوج های جوان و توانمند سازی آنان در تامین هزینه های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش های عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری و با تاکید بر آموزش مهارت های زندگی و ارتباطی و ارائه خدمات مشاوره ای بر مبنای فرهنگ و ارزش های اسلامی ایرانی و توسعه و تقویت نظام تامین اجتماعی، خدمات بهداشتی و درمانی در جهت سلامت باروری و فرزندآوری مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز از نظر تعداد ازدواج در رتبه 30 کشور قرار دارد

البرز از نظر تعداد ازدواج در رتبه 30 کشور قرار دارد