مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-23بين الملل

بازگشایی تدریجی حج عمره از 13 مهرماه


وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که برگزاری عمره برای زائران خانه خدا از سیزدهم مهر ماه به طور تدریجی و طی چهار مرحله از سر گرفته می شود که مراحل نخست برای عمره گزاران داخل این کشور است و سپس عمره گزاران خارجی هم به آنها افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از فارس، وزارت کشور عربستان سعودی شامگاه سه شنبه اعلام کرد که از چهارم اکتبر 2020 (سیزدهم مهر ماه) برگزاری عمره زائران خانه خدا از سر گرفته می شود.

خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از یک مسئول وزارت کشور عربستان اعلام کرد که مراسم عمره و زیارت خانه خدا و مسجد النبی با رعایت اصول بهداشتی لازم به طور تدریجی از سر گرفته می شود.

وی تاکید کرد که تصمیم های جدید بر اساس آنچه توسط مقامات ذی صلاح در مورد شرایط مقابله با بیماری همه گیر کرونا گزارش شده است و در پاسخ به اشتیاق بسیاری از مسلمانان در داخل و خارج از کشور برای انجام مراسم عمره و زیارت خانه خدا اتخاذ شده است.

این منبع گفت که تصمیم مذکور شامل صدور مجدد و تدریجی مجوز برای ادای عمره و ورود به مسجد الحرام و زیارت مسجد النبی است.

به گفته منابع مذکور، اجرای این تصمیم طی چند مرحله انجام خواهد شد؛ در مرحله نخست به شهروندان و افراد مقیم در داخل عربستان اجازه داده می شود از چهارم اکتبر 2020 روزانه شش هزار نفر یعنی 30 درصد از ظرفیت تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تدریجی حج عمره از 13 مهرماه

بازگشایی تدریجی حج عمره از 13 مهرماه