مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-23اقتصادي

متقاضیان مسکن ملی تا 15 روز بعد از دریافت پیامک برای تکمیل پرونده مهلت دارند


به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران متقاضیان مسکن ملی بعد از دریافت پیامک واریز آورده تا 15 روز برای پرداخت وجه مهلت دارند.

- جی پلاس ، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، با بیان اینکه تاکنون چندین بار پیامک برای متقاضیان مسکن ملی برای پرداخت آورده اولیه ارسال کرده ایم گفت: متاسفانه هنوز بعد از گذشت چندین بار هشدار برای تکمیل آورده به نظر می رسد که متقاضیان تمایلی برای پرداخت آورده اولیه ندارند و همین موضوع سبب شد تا پایان شهریور ماه بخش عمده ای از این افراد از فهرست متقاضیان حذف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشـت: او ادامه داد: تاکنون 3 یا 4 بار به هر کدام از متقاضیان مسکن ملی پیامک واریز آورده اولیه ارسال شده و آخرین اولتیماتوم هم به متقاضیان دادیم اما با این حال تعداد زیادی از متقاضیان در این دوره حذف شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: ممکن است تعدادی از متقاضیان هنوز پیامک واریز آورده اولیه و یا تکمیل مدارک دریافت نکرده باشند که به محض ارسال پیامک 15 روز مهلت دارند تا آورده 40 میلیون تومانی خود را تکمیل کنند.

محبت خواه با بیان اینکه تکمیل آورده اولیه زمینه ساز سرعت اجرای پروژه ها می شود که خود به معنای تحویل هرچه سریعتر واحد ها به متقاضیان است، افزود: بنابراین متقاضیان باید به این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان مسکن ملی تا 15 روز بعد از دریافت پیامک برای تکمیل پرونده مهلت دارند

متقاضیان مسکن ملی تا 15 روز بعد از دریافت پیامک برای تکمیل پرونده مهلت دارند