مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-22سياسي

زرگرانی: بنیاد شهید نیشابور مخالف چاپ کتابی با موضوع شهدای فاجعه منا بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میترا زرگرانی عکاس اجتماعی و مولف کتاب 465 نفر در مراسم بازخوانی انتقادی روایت های رسانه ای- سیاسی فاجعه منا که با عنوان روایت یک جنایت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در محل حوزه هنری برگزار شد، - مولف کتاب 465 نفر گفت: در بنیاد شهید نیشابور به بنده می گفتند پرونده شهدای منا زیر خاک شده چرا می خواهید آن را دربیاورید چرا می خواهید دردسر درست کنید ما کتاب شما را چاپ نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میترا زرگرانی عکاس اجتماعی و مولف کتاب 465 نفر در مراسم بازخوانی انتقادی روایت های رسانه ای- سیاسی فاجعه منا که با عنوان روایت یک جنایت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در محل حوزه هنری برگزار شد، گفت: کتاب 465 نفر یک کتاب عکس است که در آن تلاش شده از ابتدا تا انتها به روایت جنایت منا بپردازد.

در این کتاب سعی شده تا بین وسایل شخصی حجاج و تیتر روزنامه های مرتبط با این فاجعه یک ترادف، تضاد و تشابه ایجاد و یک ارتباط مفهومی به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه بنده زمانی که برای تهیه شماره تلفن خانواده های شهدای منا به بنیاد شهید نیشابور مراجعه کردم، چون تنها 17 سال سن داشتم به من می گفتند تو الان باید سر درس و مشقت باشی، تصریح کرد: من با کمک استادم توانستم شماره تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرگرانی: بنیاد شهید نیشابور مخالف چاپ کتابی با موضوع شهدای فاجعه منا بود

زرگرانی: بنیاد شهید نیشابور مخالف چاپ کتابی با موضوع شهدای فاجعه منا بود