مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-22سياسي

پروینی: می گویند مصلحت این است که اثر رسانه ای در خصوص فاجعه منا تولید نشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروینی تهیه کننده سریال حوالی پاییز در مراسم بازخوانی انتقادی روایت های رسانه ای- سیاسی فاجعه منا که با عنوان روایت یک جنایت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در محل حوزه هنری برگزار شد، - تهیه کنند سریال حوالی پاییز گفت: وقتی شخص اول مملکت می گوید فاجعه منا را مطالبه کنید یعنی سایر دستگاه ها باید این مطالبه را پیگیری کنند، ولی آقایان می گویند حضرت آقا گفته، ولی مصلحت این است که اثر رسانه ای در مورد فاجعه منا تولید نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروینی تهیه کننده سریال حوالی پاییز در مراسم بازخوانی انتقادی روایت های رسانه ای- سیاسی فاجعه منا که با عنوان روایت یک جنایت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در محل حوزه هنری برگزار شد، گفت: تولید و پخش سریال حوالی پاییز مدیون دو مدیر پایه کار است که جلوی تولید این سریال را نگرفتند.

در واقع اگر آن ها نبودند شاید این سریال به مرحله ساخت نمی رسید.

وی با بیان اینکه تولید سریال حوالی پاییز در جلسه طرح و برنامه سازمان صدا و سیما با مخالفت هایی مواجه شد به گونه ای که گفته می شد چرا این کار باید تولید شود؟ آیا با سازمان حج و زیارت هماهنگ شده و آیا ناظر وزارت اطلاعات برای تولید این کار حضور دارد؟ به هر روی ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروینی: می گویند مصلحت این است که اثر رسانه ای در خصوص فاجعه منا تولید نشود

پروینی: می گویند مصلحت این است که اثر رسانه ای در خصوص فاجعه منا تولید نشود