مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 21:152020-09-22اقتصادي

حکم 11 میلیارد تومانی مجری یک پروژه مسکن مهر در شاهرود


مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: با پیگیری انجام شده، در پروژه مسکن مهر «سنگسر» در شاهرود، حکمی برای شرکت مجری به ارزش 11 میلیارد تومان صادر شده است.

- امیر عمیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، به بلندمرتبه سازی در یک سری از معابر شاهرود در طرح جامع شهری اشاره و اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر شاهرود به زودی توسط شهرداری شاهرود تنظیم و در راستای طرح جامع شهر شاهرود عملیاتی خواهد شد و نوید خوبی به مردم این شهر است.

وی به طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع یک هزار و 416 واحد در طرح اقدام ملی مسکن برای شرق استان سمنان مصوب شده و 95 واحد مسکونی نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر ساخته می شود که تأمین زمین آن انجام گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه ابتدا دو هزار و 712 نفر ثبت نام داشتیم که با توجه شرایط طرح اقدام ملی، یک هزار و 439 نفر استعلام آنها ثبت شد، گفت: در حال حاضر، 181 نفر حساب افتتاح کردند، 307 نفر در شرایط تأیید استعلام هستند و حدود 80 نفر آورده خود را واریز کرده اند.

عمیدی ادامه داد: در راستای طرح اقدام ملی مسکن، 24 واحد مسکونی در سنوات قبل شروع شده و در مرحله سقف اول است که در شهرک کوثر شاهرود قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم 11 میلیارد تومانی مجری یک پروژه مسکن مهر در شاهرود

حکم 11 میلیارد تومانی مجری یک پروژه مسکن مهر در شاهرود