مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:502020-09-22سياسي

پیگیری های مجدانه جهت شائبه های شرکت های زیرمجموعه مس


دبیر شورای هماهنگی تشکل های دانشجویی کرمان در خصوص نتیجه درخواست دانشجویان کرمانی در زمینه رسیدگی به تخلفات دو شرکت ساختمانی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا استبرقی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و برگزاری چند جلسه با اعضای کمیسیون اصل 90، سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس جهت پاره ای از توضیحات در کمیسیون اصل 90 حاضر شد.

وی عنوان کرد: مقرر شده تا دو هفته آینده گزارش جامع و کاملی از تخلفات دو شرکت ساختمانی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان به کمیسیون ارائه شود و پیگیری های مجدانه و بدون هیچ ملاحظه ای جهت احقاق حقوق سهامدارن به عمل آید.

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: توصیه می کنیم در مقابل فشارهای ارباب قدرت کوتاه نیامده و متخلف به هر فرد با هر مسئولیتی که منتسب باشد، باید بدون هیچ درنگ و ملاحظه ای خاصی برخورد و خاطیان را به دست قانون بسپارید.

استبرقی افزود: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی برای کشور زیبنده نیست نزدیکان افراد صاحب منصب با نفوذی که دارند به اموال عمومی دست اندازی کنند بعد از حاشیه امن و حمایت آن مسئول نیز برخوردار باشند و تا مدیری خواست با آنان برخورد کند با فشار و تهدید به اخراج و یا  برکناری نگذارند پرونده ها مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های مجدانه جهت شائبه های شرکت های زیرمجموعه مس

پیگیری های مجدانه جهت شائبه های شرکت های زیرمجموعه مس