مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-22سياسي

استاندار اختیارات خود در شهرستان اردل را به بنیاد علوی تفویض کرد


تمام اختیارات استاندار برای رفع محرومیت و اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان اردل به بنیاد علوی تفویض می شود و همه دستگاه ها موظف به همکاری و تعامل با این بنیاد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد شامگاه روز سه شنبه مورخ جلسه محرومیت زدایی با حضور رییس بنیاد علوی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اقبال عباسی در این جلسه گفت: تمام اختیارات استاندار برای رفع  محرومیت و اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان اردل به بنیاد علوی تفویض می شود و همه دستگاه ها موظف به همکاری و تعامل با این بنیاد هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقدامات بنیاد برکت در منطقه قلعه گنج، الگویی موفق برای تمرکز بر رفع محرومیت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است که امیدواریم مثل این برنامه در شهرستان اردل و سایر مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نیز اجرا شود.

وی با بیان این موضوع که شهرستان های محروم تر از اردل نیز در استان وجود دارد، تصریح کرد: بنیاد علوی با توجه به بررسی ها و شاخص هایی که مد نظر داشتند و با توجه به استقرار  سایر نهادهای حمایتی در مناطق محروم استان و عدم تداخلات فعالیت، شهرستان اردل را در اولویت فعالیت قرار دادند و کمک ها موردی به سایر مناطق نیز خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اختیارات خود در شهرستان اردل را به بنیاد علوی تفویض کرد

استاندار اختیارات خود در شهرستان اردل را به بنیاد علوی تفویض کرد