مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-22سياسي

آمریکایی ها دزدانه و بزدلانه شهید سلیمانی را ترور کردند


آمریکایی ها دزدانه و بزدلانه شهید سلیمانی را ترور کردند و جرات مقابله و رویایی با این فرمانده جبهه انقلاب را نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه امشب در اجتماع بزرگ اربعینی ها در مصلای بزرگ جمعه بابل در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امام راحل در ابتدای انقلاب و در بحبوبه فضای جنگ، پیش بینی پیروزی های بزرگ در سال های آینده انقلاب را می کرد اما بسیاری ها با دیدن مشکلات آن روزهای انقلاب فتح قله های بزرگ را برای انقلاب بعید می دانستند.

وی افزود: وقتی امام راحل اتصال و وحدت میان مردم ایران و عراق در بعد از جنگ را مطرح کردندد بسیاری این را باور نداشتند اما امام خمینی(ره) نصرت الهی را با تمام وجود لمس کرد، هیچ کس باور نمی کرد که روزی انقلاب این گونه در سطح منطقه و جهان در میان فشارهای آمریکا در ابعاد مختلف بتواند قله های بزرگ را فتح کند.

پناهیان تصریح کرد: هلال شیعی که برخی ها در منطقه از آن می ترسیدند امروز به بدر تمام رسید و منطقه و جهان را روشن کرد، هیچ کس قدرت امروز ما را بعد از امام راحل به جز مقام معظم رهبری پیش بینی نمی کرد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز کشتی های آمریکایی بدون اجازه ما حق عبور خلیج فارس را ندارند و این موضوع 10 سال قبل در باور کسی نبود، آمریکایی ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها دزدانه و بزدلانه شهید سلیمانی را ترور کردند

آمریکایی ها دزدانه و بزدلانه شهید سلیمانی را ترور کردند