مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:002020-09-22سياسي

20 نیروی امدادی داوطلب از یزد عازم نهبندان شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: برای اجرای طرح نذر آب3، 20 نیروی داوطلب امدادی از یزد عازم نهبندان در خراسان جنوبی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حرازی زاده عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اجرای طرح نذرآب توسط هلال احمر در استان یزد اظهار داشت: در این طرح استان یزد در کشور توانست موفقیت های بسیاری به دست آورد.

وی ادامه داد: طرح نذرآب از سال 97 در کشور شروع به کار کرد و در ابتدا بیشتر آبرسانی با تانکر انجام می شد اما با توجه به ظرفیت های گسترده هلال احمر در استان یزد، در تأمین و توزیع بسته های معیشتی و بحث درمان هم به صورت ویژه وارد شدیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه امسال طرح نذرآب 3 اجرا شد، گفت: سال 97 در سیستان و بلوچستان طرح نذرآب 1 یزد اجرا شد و سال گذشته هم دومین دوره این طرح در منطقه هرمزگان و بندر خمیر خدمات درمانی و دیگر طرح ها اجرا شد.

حرازی زاده افزود: با توجه به بازخورد مناسبی که مناطق محروم کشور در دو طرح گذشته داشت، امسال هم طرح نذرآب اجرا شد و تیم های امدادی یزد به نهبندان استان خراسان جنوبی اعزام شد و 20 نفر از نیروهای امدادی داوطلبی یزد در حوزه های تخصصی درمانی به فعالیت و خدمت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نیروی امدادی داوطلب از یزد عازم نهبندان شدند

20 نیروی امدادی داوطلب از یزد عازم نهبندان شدند