مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 19:302020-09-22ورزشي

معلمی که رکورددار پرتاب چکش بانوان را استعدادیابی کرد


در مرحله دوم لیگ برتر دو و میدانی توانستم 2 بار رکورد پرتاب چکش بانوان ایران را جا به جا کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، ریحانه آرانی اظهار داشت: چهار سال است که به صورت حرفه ای مشغول فعالیت در رشته پرتاب چکش هستم و فعالیت حرفه ای خود را از باشگاه آسان پرداخت شروع کردم و اکنون در خدمت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هستم.

عضو تیم دو و میدانی سپاهان در خصوص شروع فعالیت های ورزشی خود گفت: از طریق مسابقات مدارس وارد ورزش دو و میدانی شدم و با استعدادیابی معلم ورزش مدرسه در رشته 800 متر، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه فعالیت کردم و در نهایت رشته پرتاب چکش را به عنوان رشته اصلی خود انتخاب کردم.

وی در خصوص افتخارات ورزشی خود گفت: تا کنون موفق به کسب یک مدال برنز آسیایی در رده نوجوانان و یک مدال برنز آسیایی در رده جوانان آسیا در رشته پرتاب چکش شدم، با توجه به اینکه مدال من اولین مدال دختران ایران در مسابقات جوانان آسیا بود به من لقب دختر تاریخ ساز آسیا داده شد.

آرانی ادامه داد: امسال شرایط تیم دو و میدانی بانوام سپاهان بسیار عالی است و تا الان در مسابقات کشور اول بودیم و چندین بار موفق به جا به جایی رکورد ملی و باشگاهی شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که رکورددار پرتاب چکش بانوان را استعدادیابی کرد

معلمی که رکورددار پرتاب چکش بانوان را استعدادیابی کرد