مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-22ورزشي

داماش گیلان واگذار شد/مالک جدید از ترکیه تا رشت


اسماعیل حاجی پور طی قراردادی مالکیت باشگاه داماش گیلانیان را به سامان سهرابی واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مالکیت باشگاه داماش گیلانیان عصر امروز از اسماعیل حاجی پور به سامان سهرابی منتقل شد تا پس از چهار سال این باشگاه با یک مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

اصلیت مالک جدید داماشی ها گیلانی عنوان شده و گفته شده که وی مالک یک باشگاه گمنام و تازه تأسیس به نام سامی اسپور در آنتالیا ترکیه است و به عنوان مدیر برنامه رسمی فیفا در  انتقال بازیکنان ایرانی به ترکیه هم فعالیت می کند.

وی رابطه خوبی با قاسم دهنوی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز دارد و با علیرضا نیکبخت واحد بازیکن اسبق تیم های سرخ آبی پایتخت و تیم ملی رفیق صمیمی است.

اما رابطه نزدیک سهرابی با بابک پورغلامی کاپیتان اسبق ملوان بندرانزلی هم در نوع خود جالب توجه باشد و شاید اگر مازیار زارع وی را به عنوان یکی از مربیان ملوان انتخاب نمی کرد می توانست از گزینه های مربی گری داماش هم باشد.

با جستجو در صفحه شخصی مالک جدید باشگاه داماش عکسی از سامان  سهرابی با لباس ملوان بندرانزلی موجود بود که در حال تمرین فوتبال است و این پست مربوط به حدود سه سال و نیم قبل بوده و باید دید با توجه بین حساسیت بین هواداران تیم های رشتی و انزلیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماش گیلان واگذار شد/مالک جدید از ترکیه تا رشت

داماش گیلان واگذار شد/مالک جدید از ترکیه تا رشت