مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-22سياسي

تولید روزانه بیش از دو هزار تن زباله در مشهد


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: آمارها نشان می دهد روزانه بیش از دو هزار تن زباله در شهر مشهد تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید شبانه از روند فعالیت پاکبانان، جمع آوری زباله و رفت و روب شبانه شهر به همراه رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهرمشهد، اظهار کرد: در هر شبانه روز بیش از 550 نفر از پاکبانان پر تلاش خدمات شهری کار جمع آوری زباله های شهر مشهد را بر عهده دارند.

وی افزود: آمارها نشان می دهد روزانه بیش از دو هزار تن زباله در شهر مشهد تولید می شود و سرانه تولید زباله هر شهروند مشهدی 650 گرم در روز است که این عدد 100 گرم پایین تر از میانگین کشوری است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: با توسعه فرآیندهای تفکیک مواد تجزیه پذیر و تجزیه ناپذیر در پسماند تولیدی شهر مشهد در تلاش هستیم تا میزان دفن زباله را به حداقل برسانیم تا از این طریق آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود و بتوانیم با بازیافت مواد تجزیه پذیر از صرف منابع هنگفت برای تولید مجدد برخی محصولات جلوگیری کنیم.

گفتنی است در این بازدید از روند فعالیت پاکبانان در مناطق مختلف شهری، فعالیت خودروهای جمع آوری زباله، خودروهای مکانیزه جاروب و مرکز جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از دو هزار تن زباله در مشهد

تولید روزانه بیش از دو هزار تن زباله در مشهد