مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-22سياسي

ورود سمن ها به فرآیند دادرسی پرونده های حقوقی و کیفری


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت: سازمان های مردم نهاد در فرآیند رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری دستگاه قضایی وارد شوند.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت: سازمان های مردم نهاد در فرآیند رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری دستگاه قضایی وارد شوند.

اسمعیل اکبری در جلسه بررسی دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه که با حضور بیش از 70 سازمان مردم نهاد برگزار شد، گفت: همکاری دستگاه قضایی با سازمان های مردم نهاد، نقطه عطف و نشانه بلوغ قابل تحسین جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، اکبری پرهزینه بودن ساختار و تشکیلات دولتی، را از دلایل مهم احیای نقش و جایگاه سازمانهای مردم نهاد و تشکل های مردمی در فرآیندهای اجتماعی دانست و اظهار کرد: توسعه انسانی و اجتماعی در حوزه پیشگیری زمانی تحقق می یابد که مردم به شکل نظام مند و پایدار در مدار اصلی مشارکت قرار گیرند.

اکبری افزود: قائل شدن نقش و نقش آفرینی برای آحاد مردم در اداره بهتر امور جامعه، خصوصا در جهت تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های دستگاه قضایی، عین خردورزی است، چون تحولات اجتماعی عمدتاً از دل مردم بیرون می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سمن ها به فرآیند دادرسی پرونده های حقوقی و کیفری

ورود سمن ها به فرآیند دادرسی پرونده های حقوقی و کیفری