مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-22سياسي

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مراسم نواختن زنگ ایثار


رییس بنیاد شهید با صدور پیامی به مناسبت برگزاری مراسم نواختن زنگ ایثار گفت: مدارس شاهد نقش ممتازی در آماده سازی یادگاران بزرگ مردان ایثار و شهادت برای ورود به میدان های جهاد علمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از1385/1/1) حمد و سپاس فراوان، خداوندی را که به انسان فکرت آموخت و جان انسان را به نور دانش روشن ساخت.

تقارن روزهای آغازین سال تحصیلی با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، پیام آزادگی، جوانمردی و رشادت برای جوانان ایران اسلامی به همراه دارد و بیانگر آن است که فرزندان شاهد و ایثارگر به تاسی از پدران خویش، با فتح قله های علمی و تحقق شعار ما می توانیم، حماسه جاوید دفاع مقدس را در جبهه های علمی و فرهنگی تداوم خواهند بخشید.

تعلیم و تعلم کودکان، نوجوانان و جوانان به ویژه در شرایط کنونی کشوری که متأثر از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا ، همچنان مقاوم و پابرجا ایستاده است دارای اهمیت و جایگاه والایی می باشد و تلاش، جهاد علمی و معرفت آموزی در مبارزه با جهل و نادانی که از ویژگی های جملگی شهدای گران قدر ایران اسلامی به ویژه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز سیره جانبازان معزز و آزادگان سرافراز می باشد، مشعلی فروزان و الگویی ماندگار برای همگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مراسم نواختن زنگ ایثار

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مراسم نواختن زنگ ایثار