مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-22سياسي

انتقاد نیکزاد از وزیر اقتصاد


نایب رییس مجلس با بیان این که وام ودیعه مسکن پایه پولی را افزایش داد، گفت: دولت حتی یک سیاست را هم با موفقیت به انجام نرسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علی نیکزاد با اشاره به سرنوشت طرح مسکن که توسط دولت برای اجاره نشین‌ها اجرا شده است، اظهار کرد: دولت علیرغم تاکیداتی که مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف دولت، مسکن تولید نکرد و عدم تولید انبوه مسکن، موجب شد که ما مشکلات عدیده‌ای را در باب مسکن داشته باشیم به طوری که الان خانه دار شدن برای جوانان در کلانشهر‌ها به رویا تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که دهک درآمدی اول و دوم هم که از لحاظ درآمدی در رده‌های پایین قرار دارند، امکان خانه‌دار شدن برای آن‌ها وجود ندارد، افزود: هم‌اکنون 6.

5 میلیون مستأجر در کشور داریم.

دولت طرحی را با فشار افکار عمومی و با تبلیغات شروع و اعلام کرد که می‌خواهد به مستأجران ودیعه مسکن پرداخت کند، این در حالی است که طبق آماری که در اختیار من هست حداقل 3 میلیون خانوار ایرانی مستاجری هستند که به این ودیعه مسکن نیاز دارند و قرار بود که دولت 15 تا 30 میلیون و در تهران تا 50 میلیون تومان وام ودیعه مسکن بدهد.

وی ادامه داد:‌متاسفانه بر خلاف اظهارات وزیر اقتصاد و اقتصاددانان و بانک مرکزی مبنی بر اینکه خط قرمز ما افزایش پایه پولی است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نیکزاد از وزیر اقتصاد

انتقاد نیکزاد از وزیر اقتصاد