مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-22اقتصادي

68 درصد حقوق بگیران بیمه بیکاری تا پایان زمان مستمری دریافتی، سرکار نمی روند


معاون پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و 52 هزار نفر مقرری بیمه بیکاری را دریافت کرده اند گفت: کرونا نشان داد نیاز داریم طرح جامع حمایت از بیکاران داشته باشیم.

- معاون پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و 52 هزار نفر مقرری بیمه بیکاری را دریافت کرده اند گفت: کرونا نشان داد نیاز داریم طرح جامع حمایت از بیکاران داشته باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس اکبرپور روشن در سومین وبینار تخصصی حمایت از بیمه شدگان بیکار شده سازمان تامین اجتماعی در مواجهه با کرونا که توسط موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار شد ضمن تبیین ضرورت انجام پژوهش پیرامون بیمه بیکاری، آشنایی با شرایط، کارکرد و نقش صندوق بیمه بیکاری گفت: حمایت از بیکاران، باید بدون اما و اگر باشد.

وی افزود: نیروی کار مهمترین عامل تولید است؛ این درحالی است که چنانچه این افراد بیکار شوند، فقط فشارهای مالی را متحمل نخواهند بود و از ابعاد دیگر نیز متاثر می شوند.

در نتیجه طرح های حمایتی در این زمینه کمک می کند تا بیکاران این فشارها را کمتر احساس کنند.

معاون پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با بیان اینکه قانون بیمه بیکاری در سال 66 به صورت یک دوره سه ساله آزمایشی اجرا و در سال 69 به صورت دائم تصویب شد و از آن ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 درصد حقوق بگیران بیمه بیکاری تا پایان زمان مستمری دریافتی، سرکار نمی روند

68 درصد حقوق بگیران بیمه بیکاری تا پایان زمان مستمری دریافتی، سرکار نمی روند