مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-22سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی یکم مهر ماه ایسنا


تعیین قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده/ واکنش سخنگوی هیات رییسه مجلس به حواشی تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان/ تاکید معاون اول رییس جمهور بر حذف مقررات دست و پاگیر/ پاسخ ایران به آمریکا بر اساس اصل دفاع مشروع/ مجـلس بـرای رفـع نـگرانـی مـردم .

- تعیین قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده/ واکنش سخنگوی هیات رییسه مجلس به حواشی تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان/ تاکید معاون اول رییس جمهور بر حذف مقررات دست و پاگیر/ پاسخ ایران به آمریکا بر اساس اصل دفاع مشروع/ مجـلس بـرای رفـع نـگرانـی مـردم از بـازگـشـایی مـدارس چـه کـرد؟ و .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده، 4 هزار تومان تعیین شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعیین قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت درصدر اخبار پر مخاطب قرار گرفت.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش دستگاه های مرتبط در خصوص تامین گندم کشور و اقدامات صورت گرفته برای تداوم خودکفایی و ارائه به صرفه تر نان به مردم، قیمت خرید تضمینی گندم که پیش از این در شورای اقتصاد مورد تایید قرار گرفته بود، برای سال زراعی آینده، 4 هزار تومان تعیین شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی یکم مهر ماه ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی یکم مهر ماه ایسنا