مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-22اقتصادي

پرداخت بیش از 4 میلیارد و300میلیون تومان خدمات عمرانی به مددجویان


مدیر کل کمیته امداد استان تهران از پرداخت بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون تومان خدمات عمرانی به مددجویان تهرانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در چهاردهمین سفر خود به شهرستان های استان که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری به صورت چهره به چهره در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انجام می شود به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده و رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد پیش از ظهر امروز یکم مهرماه با متقاضیان در کمیته امداد شهرستان پیشوا دیدار و گفت و گو کرد.

بنا براین گزارش مراجعه کنندگان درخواست خود را به صورت حضوری ارائه و مدیرکل کمیته امداد استان تهران پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه یکی از فعالیت های این نهاد تأمین مسکن برای جامعه هدف تحت حمایت است، گفت: ابتدای امسال 460 مورد خدمات عمرانی در قالب تعمیر، احداث، تکمیل و خرید مسکن به مبلغ بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ساخت و خرید واحدهای مسکونی مددجویی در قالب پرداخت های بلاعوض از سوی این نهاد، کمک های دریافتی از خیران و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 4 میلیارد و300میلیون تومان خدمات عمرانی به مددجویان

پرداخت بیش از 4 میلیارد و300میلیون تومان خدمات عمرانی به مددجویان