مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-22بين الملل

وزیر خارجه آمریکا چین و روسیه را درباره ایران به تحریم تهدید کرد


وزیر خارجه آمریکا در ادامه سلسله مصاحبه های اخیرش بعد از ادعای واشنگتن درباره احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران، این بار روسیه و چین را به تحریم های ایران در صورت نادیده گرفتن مواضع واشنگتن تهدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در یک مصاحبه جدید بدون توجه به انتقادهای بین المللی درباره مواضع غیرقانونی این کشور در قبال ایران و نقض آشکار قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، چین و روسیه را به اعمال تحریم ها تهدید کرد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه سلسله مصاحبه های اخیرش بعد از ادعای واشنگتن درباره احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران، این بار در مصاحبه با رسانه نزدیک به جمهوری خواهان به چین و روسیه درباره معاملات تسلیحاتی با ایران هشدار داد.

مایک پامپئو در مصاحبه با واشنگتن اگزمینر هشدار داد، دولت آمریکا در صورت اقدام چین در فروش سلاح به ایران، این کشور شرق آسیا را تحریم می کند.

وزیر خارجه آمریکا با تکرار ادعای احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران تصریح کرد: ما به سراغ تک تک نقض (تحریم های سازمان ملل علیه ایران و محدودیت تسلیحاتی این کشور) می رویم و اگر تخطی از این موضوع توسط چینی ها باشد یا توسط روس ها چه در زمینه فروش تسلیحات و چه در زمینه تبادلات اقتصادی، این موضوع مصداق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا چین و روسیه را درباره ایران به تحریم تهدید کرد

وزیر خارجه آمریکا چین و روسیه را درباره ایران به تحریم تهدید کرد