مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-22بين الملل

امارات سعی دارد در خلأ حضور آمریکا در خاورمیانه، ایران را مهار کند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: امارات در خلأ حضور آمریکا در خاورمیانه سعی دارد، اسراییل را وارد میدان کند و در مهار کردن ایران و ایران هراسی گامی بردارد.

- دکتر مرتضی قائمی سه شنبه یکم مهرماه در تجمع دانشجویان انقلابی در قبال سلسله مباحث کشتار مردم کشمیر و نیجریه در روز عاشورا و عادی سازی ننگین روابط رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: هنر، رسانه، ادبیات و سینما همه باید برای نسل جدید از انقلاب برای شناساندن ارزش های دفاع مقدس به کار گرفته و از این دستاورد مقدس حفاظت و پاسداری شود.

وی با توجه به مسائل اخیر خاورمیانه بیان کرد: گفتمان ها در دنیا در تعارض و اصطکاک با هم شکل می گیرند و تثبیت می شوند و حاکمیت خود را اعلام می کنند به طوریکه گفتمان های موجود در دنیا بسیار قوی تر از گذشته با ابزارهای پیشرفته تر و متنوع تر تلاش دارند ارزش های خود را حفظ کنند و ارزش های گفتمان های نوپدید را منکوب سازند که جریانات کشمیر و نیجریه همه در همین راستا هستند.

قائمی افزود: انقلاب اسلامی ایران با گفتمان مشخص دارای مبانی خاص اعتقادی، هویتی و ملی است و این گفتمان در دنیا کماکان تثبیت شده و باورهای خود را به سمت دنیا صادر می کند و صدور این سبک از زندگی با مبانی اعتقادی مستلزم فداک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات سعی دارد در خلأ حضور آمریکا در خاورمیانه، ایران را مهار کند

امارات سعی دارد در خلأ حضور آمریکا در خاورمیانه، ایران را مهار کند