مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-22اقتصادي

قرارداد خرید پساب فاضلاب بندرعباس امضا می شود


قرارداد خرید پساب فاضلاب بندرعباس به زودی منعقد می شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: قرارداد خرید پساب فاضلاب بندرعباس به زودی منعقد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریدون همتی با اشاره به اینکه عدم ورود پساب فاضلاب به دریا، همواره یکی از دغدغه های به حق مردم بندرعباس و فعالان زیست محیطی بوده است، گفت: در سفر سال 96 رییس جمهور به بندرعباس، تلاش کردیم این موضوع جز مصوبات سفر قرار بگیرد که خوشبختانه با دعوت از بخش خصوصی، گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: بعد از مذاکرات با صنایع غرب بندرعباس با محوریت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، قرارداد خرید پساب تصفیه شده با 9 شرکت نهایی شده و ظرف دو یا سه هفته آینده، قرارداد خرید پساب بندرعباس با سرمایه گذار منعقد خواهد شد.

استاندار هرمزگان، گفت: تا پایان سال جاری، فاضلاب بندرعباس تصفیه و استانداردسازی خواهد شد و آن را به سمت منطقه غرب بندرعباس منتقل خواهیم کرد و اداره آب و فاضلاب نیز موظف شد تا پایان سال، آب هایی که به سمت خورها هدایت می شود را به سمت این تصفیه خانه هدایت کند.

وی، با بیان اینکه ورود فاضلاب به دریا به عنوان تهدیدی برای سلامت و محیط زیست دریایی محسوب می شود، گفت: ان شالله این دغدغه مردم را تا پایان سال برطرف کنیم که شهروندان عزیز بندرعباسی از نعمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد خرید پساب فاضلاب بندرعباس امضا می شود

قرارداد خرید پساب فاضلاب بندرعباس امضا می شود