مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-22اقتصادي

4000میلیارد تومان زیان انباشته آبفای تهران/ رشد25درصدی مصرف آب پایتخت نشینان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: هزینه تولید و توزیع آب در تهران 2500 تومان است که 700 تومان آن از مردم گرفته می شود و باقی آن به عنوان زیان انباشته این شرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نشست خبری با بیان اینکه حذف قبوض آب را مد نظر و در دست بررسی داریم تا بتوانیم آن را سامانه ای کنیم، گفت: علت اینکه چنین اقدامی برای قبوض آب با چالش همراه است، این است که قبوض آب به صورت مجموعه ای صادر می شود و مشترکین آن مجزا و به صورت خانوار نیستند چرا که اغلب کنتور جداگانه ندارند.

وی افزود: طی تفاهمنامه ای که با نظام مهندسی تهران منعقد کردیم، در تلاشیم تا برای ساختمان ها کنتور جداگانه نصب شود البته این اقدام در هر منطقه و بسته به شرایط مِلک متفاوت است چرا که فشار آب در نقاط مختلف استان تهران می تواند متفاوت باشد اما به طور کلی 30 درصد قبوض کاغذی را حذف کردیم که این 30 درصد شامل بخش صنعتی و بخش هایی است که دارای کنتور آب جداگانه هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در تهران به دلیل وجود مسائل مربوط به پدافند غیرعامل، نمی توانیم قرائت از راه دور کنتورها را داشته باشیم، ادامه داد: فعلاً در تهران اقدام به چنین کاری نکرده ایم اما در برخی شهرستان ها یا روستاهای استان تهران به دلیل آنکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000میلیارد تومان زیان انباشته آبفای تهران/ رشد25درصدی مصرف آب پایتخت نشینان

4000میلیارد تومان زیان انباشته آبفای تهران/ رشد25درصدی مصرف آب پایتخت نشینان