مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-22سياسي

اشکذر صاحب موزه دفاع مقدس می شود


فرماندار شهرستان اشکذر یزد با اشاره به اهمیت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ شهادت، از کلنگ زنی موزه دفاع مقدس این شهرستان در هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان اشکذر یزد با اشاره به اهمیت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ شهادت، از کلنگ زنی موزه دفاع مقدس این شهرستان در هفته جاری خبر داد.

هادی هادی نسب در دیدار با امام جمعه اشکذر ضمن اعلام این مطلب، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، افزود: مهمترین هدف از اجرای برنامه های بزرگداشت این هفته، انتقال ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان دارالعباده یزد در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: با عنایت به این که یادواره های شهدای شهرستان ها به عنوان پیش نیازی بر کنگره بزرگداشت شهدای استان برگزار خواهد شد، زمان برگزاری یادواره شهدای شهرستان اشکذر در آذرماه سال جاری را به ستاد کنگره شهدای استان پیشنهاد داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی نسب در این دیدار که مسئولان آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند، با بیان این که برخی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکذر صاحب موزه دفاع مقدس می شود

اشکذر صاحب موزه دفاع مقدس می شود