مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-22سياسي

هفته ویژه دفاع مقدس زنجان، بهمن ماه است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طبق تقسیمات کشوری، هفته دفاع مقدس ویژه استان زنجان، بهمن ماه است که برنامه های ویژه ای نیز تهیه و تدوین شده است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طبق تقسیمات کشوری، هفته دفاع مقدس ویژه استان زنجان، بهمن ماه است که برنامه های ویژه ای نیز تهیه و تدوین شده است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (اول مهرماه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در سپاه و بسیج در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، به طوری که در طول سال هزاران برنامه در این راستا از جمله یادواره شهدای استان، یادواره محله محور توسط پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده و اقدامات مختلفی را نیز در این شورا انجام داده ایم.

وی در رابطه با انعقاد تفاهم نامه سپاه انصارالمهدی (عج) استان با جهاددانشگاهی زنجان در رابطه با کنگره ملی 3536 شهید استان زنجان، افزود: بر اساس این تفاهم نامه، اقداماتی در خصوص کنگره ملی 3536 شهید استان از هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد که یکی از آن ها اپلیکیشن شهدای استان است که مردم می توانند با نصب این اپلیکیشن اطلاعات شهدای زنجان را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ویژه دفاع مقدس زنجان، بهمن ماه است

هفته ویژه دفاع مقدس زنجان، بهمن ماه است