مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-22سياسي

عزت و اقتدار امروز کشور مرهون عمل به قرآن است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عزت و اقتداری که امروز به آن دست یافتیم به خاطر عمل به قرآن است چراکه خداوند فرمود اگر به یاری دین خدا بیایید، - ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عزت و اقتداری که امروز به آن دست یافتیم به خاطر عمل به قرآن است چراکه خداوند فرمود اگر به یاری دین خدا بیایید، خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی که امروز سه شنبه اول مهرماه در دبیرستان پسرانه شاهد قائم (عج) قزوین برگزار شد، تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی آمریکایی ها خودشان را صاحب کشور ما می دانستند و در تهران به همراه صهیونیست ها جولان می دادند، در آن دوران در تمام بخش ها وابسته به اجانب بودیم و اندیشمندان و دانشگاهیان کشور فرصت تولید نداشتند.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی خلاقیت و نوآوری موردتوجه قرار نمی گرفت و ارزش محسوب نمی شد، حتی کسانی که در این عرصه گام برمی داشتند تنبیه می شدند بنابراین در آغاز دفاع مقدس توان تولید هیچ نوع سلاح و ابزار دفاعی را نداشتیم چراکه پشتوانه های خلاقیت، نوآوری و تولید ایجاد نشده بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی فرصت خلاقیت و نوآوری در کشور ایجاد شد و امروز در سطح بسیار بالایی از توان تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و اقتدار امروز کشور مرهون عمل به قرآن است

عزت و اقتدار امروز کشور مرهون عمل به قرآن است