مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-22اقتصادي

پتروشیمی سنقروکلیایی اواخر سال 1400 به بهره برداری می رسد


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود پروژه پتروشیمی شهرستان سنقرو کلیایی تا اواخر سال 1400 به بهره برداری برسد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود پروژه پتروشیمی شهرستان سنقرو کلیایی تا اواخر سال 1400 به بهره برداری برسد.

مجتبی قبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی سنقر و کلیایی که قرار است توسط شرکت هلدینگ خلیج فارس(وابسته به وزارت نفت) اجرا شود، گفت: کارهای تسطیح زمین پروژه انجام شده و اکنون در مرحله فوندانسیون و دیوارکشی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون روند اجرای این پتروشیمی در حال انجام است، درباره دلایل تاخیر در اجرای آن نیز اظهار کرد: یکی از عوامل این تاخیر، تعویض شرکت مجری این پروژه بود.

وی دلیل دیگر تاخیر در روند اجرای پروژه را تغییر طرح اعلام کرد و افزود: با وجود همه این موارد اکنون هلدینگ خلیج فارس با جدیت به دنبال اجرای پروژه است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه کل سرمایه ثابت مورد نیاز برای اجرای این طرح را بر اساس جواز تاسیس آن بیش از 934 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: با بهره برداری کامل از این پتروشیمی برای 130 نفر شغل ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی سنقروکلیایی اواخر سال 1400 به بهره برداری می رسد

پتروشیمی سنقروکلیایی اواخر سال 1400 به بهره برداری می رسد