مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-22فرهنگي

نوع گرایی؛ بارزترین ویژگی سروده های منزوی


طراح برخی کتب شعر حسین منزوی، در رابطه با پدر غزل معاصر ایران گفت: نوع گرایی از ویژگی های بارز شعرهای منزوی بود.

- ایسنا/زنجان طراح برخی کتب شعر حسین منزوی، در رابطه با پدر غزل معاصر ایران گفت: نوع گرایی از ویژگی های بارز شعرهای منزوی بود.

آذر صحبت لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حسین منزوی و اشعار او، اظهار کرد: عصاره شعر در وجود این شاعر وجود داشت و شعرهایی که می سرودند از ناخودآگاه و ذهن این شاعر تراوش می یافت .

وی با بیان اینکه همه، این شاعر را بیشتر غزل سرا می دانند، افزود: علاوه بر اینکه نوع گرایی در مفهوم غزل های منزوی بسیار بارز بود، وجود هنجارشکنی نیز از ویژگی های جالب شعرهای این شاعر معاصر بود.

صحبت لو با اشاره به جاذبه موجود در شعرهای حسین منزوی و روشنفکر بودن این شاعر، تصریح کرد: شعرهای این شاعر نوعی جاذبه داشت که فراگیر بود و همواره این جاذبه در جوانان بیشتر تاثیر داشته و جوانان جذب شعرهای وی می شوند.

وی ادامه داد: حسین منزوی برخلاف نام خود که منزوی است، شاعری بود که با هر قشری از مردم به زبان خودشان ارتباط داشت و رابطه برقرار می کرد.

طراح برخی کتب شعر حسین منزوی در رابطه با اینکه منزوی کدام یک از اشعار خود را بیشتر دوست داشت، بیان کرد: در رابطه با شعرهایش همواره می گفت: هر شعری که سروده می شود مانند فرزند من است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع گرایی؛ بارزترین ویژگی سروده های منزوی

نوع گرایی؛ بارزترین ویژگی سروده های منزوی