مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-22اقتصادي

شهردار قزوین با شهروندان رکاب زد


به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، شهردار و مدیران شهری قزوین باهدف ترویج استفاده از دوچرخه به جای خودروی شخصی با شهروندان رکاب زدند.

- ایسنا/قزوین به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، شهردار و مدیران شهری قزوین باهدف ترویج استفاده از دوچرخه به جای خودروی شخصی با شهروندان رکاب زدند.

شیما زرآبادی پور در حاشیه این برنامه اظهار کرد: روز جهانی بدون خودرو در شهر قزوین نیز همزمان با سایر شهرهای دنیا با برگزاری برنامه هایی گرامی داشته می شود که هم رکابی شهردار و مدیران شهرداری قزوین با شهروندان ازجمله آن هاست.

وی افزود: در این روز مردم به کنار گذاشتن خودروی شخصی و جایگزینی مدل های حمل ونقلی دیگری مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی فراخوانده می شوند و می توانند برخی امور مانند خرید روزمره را هم بدون خودرو انجام دهند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: امروز کرایه اتوبوس های درون شهری قزوین نیز به مناسبت روز جهانی بدون خودرو و چند مناسبت دیگر شامل روز سرباز و بازگشایی نمادین مدارس رایگان است و مردم می توانند از خدمات این ناوگان بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قزوین با شهروندان رکاب زد

شهردار قزوین با شهروندان رکاب زد