مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-22سياسي

تمام مبادی ورودی منتهی به مرز مهران بسته می شود


استاندار ایلام با بیان اینکه تمام مبادی ورودی اصلی و فرعی منتهی به مرز مهران بسته می شود، گفت: مرز کاملا بسته شده و تردد از آن ممنوع است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه تمام مبادی ورودی اصلی و فرعی منتهی به مرز مهران بسته می شود، گفت: مرز کاملا بسته شده و تردد از آن ممنوع است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اربعین استان به بیانات ارزشمند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: معظم له فرمودند که مومنین در منازل و در شهرهای خودشان اعمال اربعین را انجام بدهند و تابع تصمیات ستاد ملی کرونا باشند و همه ما باید رهنمودهای رهگشای مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم.

استاندار ایلام با اشاره به مخالفت مسئولان عراقی، مصوبات ستاد ملی کرونا و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری از مردم خواست در این شرایط سخت کرونایی به طرف ایلام و مرزهای استان حرکت نکنند چراکه مرز کاملا بسته و تردد زوار ممنوع است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه از 10 روز پیش در خصوص مسائل مربوط به اربعین و کرونا جلسات مختلفی برگزار شده است، تصریح کرد: یکی از تصمیمات و مصوبات مهم در این باره جلوگیری از ورود زائرین از مرزهای سه استان همسایه کرمانشاه، لرستان و خوزستان به ایلام بوده است که با همکاری نیروی انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مبادی ورودی منتهی به مرز مهران بسته می شود

تمام مبادی ورودی منتهی به مرز مهران بسته می شود