مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-22سياسي

زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شهید سلیمانی ارومیه نواخته شد


زنگ ایثار و مقاومت همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و مسوولان استانی در مدرسه شهید سردار قاسم سلیمانی ارومیه نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس با حضور سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و مسوولان استانی، زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شهید سردار قاسم سلیمانی ارومیه نواخته شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت اظهار داشت: همه ما باید پاسدار خون شهید باشیم و از آن حفاظت کنیم.

سردار حبیب شهسواری تصریح کرد: حفاظت از خون شهید به معنای دقت در اهداف و آرمان های شهدا و پیروی از این آرمان والاست.

وی افزود: در مجاهدت ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، 36 هزار شهید دانش آموز نیز جان خود را برای دفاع از کیان اسلامی فدا کردند.

وی بیان کرد: انتقال نسل در حال شکل گرفتن است و دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید خود را به صفات شهدا بیارایند تا چراغ پرفروغ انقلاب همیشه روشن بماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، سنگرها محفل و کلاس درس ایثار بود، گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس، علم و آموزش متوقف نشد باید در تهدید زیستی کنونی نیز آموزش به طرق مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شهید سلیمانی ارومیه نواخته شد

زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شهید سلیمانی ارومیه نواخته شد