مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-22بين الملل

ایندیپندنت: لجین الهذلول در زندان عربستان هر روز جهنم را تجربه می کند


خواهر فعال زن عربستانی با شرح شرایط بسیار سخت خواهرش در زندان و وخامت شرایط جسمانی اش به دلیل اعتصاب غذا، آزادی او را خواستار شد.

- خواهر فعال زن عربستانی با شرح شرایط بسیار سخت خواهرش در زندان و وخامت شرایط جسمانی اش به دلیل اعتصاب غذا، آزادی او را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس در گزارشی به نقل از لینا الهذلول، خواهر لجین الهذلول، فعال زن عربستانی نوشت، لجین در زندان عربستان در شرایط جهنمی زندگی می کند و مجبور به اعتصاب غذا شده است، شرایط جسمانی او نیز در نتیجه اعتصاب غذا رو به وخامت است.

لینا الهذلول در ادامه آزادی این زن را خواستار شد که به دلیل مطالبه حق زنان برای رانندگی شکنجه شده و در گذشته نیز به دلیل دفاع از زنان عربستانی زندانی شده بود، در حالی که ممنوعیت رانندگی برای زنان در عربستان برداشته شده اما لجین و تعداد دیگری از فعالان زن عربستان که خواستار بهبود شرایط زنان در این کشور شده بودند، در مه 2018 بازداشت شده و هنوز در زندان به سر می برند.

خواهر این فعال زن عربستانی که کاندیدای دریافت جایزه نوبل هم شده، گفت: پس از دو ماه که ملاقات با لجین ممنوع بود و این مساله موجب نگرانی خانواده ما شده بود، پدر و مادرم موفق به ملاقات با او شدند و لجین در این ملاقات به پدر و مادرم اطلاع داد که نگهبانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: لجین الهذلول در زندان عربستان هر روز جهنم را تجربه می کند

ایندیپندنت: لجین الهذلول در زندان عربستان هر روز جهنم را تجربه می کند