مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-22سياسي

رزمندگان ایران با سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شدند


در این واقعه تاریخی دفاع مقدس، رزمندگان با دلاوری و سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شدند و برای کشور امنیت و اقتدار و عزت به ارمغان آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان زنگ مقاومت در آموزشگاه های نهاوند به صدا درآمد.

امام جمعه نهاوند در مراسم نمادین نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان شهید حمیدی اظهار کرد: برگزاری این نوع آیین ها تذکری برای خودمان است تا یادمان باشد که امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگرانی است که برای حراست از کیان ایران اسلامی جانشان را در طَبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا اضافه کرد: همواره در جنگ هایی که در گذشته در کشورمان رخ داده، گوشه ای از خاک کشور به بیگانگان واگذار شده، اما در سایه از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در سال های دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران زمین به بیگانگان واگذار نشد.

وی اضافه کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس گویای مقاومت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال به عنوان حماسه ای ماندگار برگ زرینی را در تاریخ ثبت شد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس به عنوان یک واقعه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان ایران با سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شدند

رزمندگان ایران با سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شدند