مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-22اقتصادي

توضیحات هاشمی درخصوص نامه محرمانه اش در مورد نامگذاری خیابانی به نام شجریان


رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد انتشار نامه محرمانه اش در رسانه های بیگانه در خصوص نامگذاری معبری به نام شجریان واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز شورای شهر گفت: جلسه امروز بسیار پر بار بود چرا که در ابتدای جلسه شورایاران منطقه 8 به بیان نظرات خود پرداخته و بعد از آن نیز سردار یزدی به مناسبت هفته دفاع مقدس به صحن شورای شهرآمدند.

وی با بیان این که امروز دو لایحه یک فوریتی شهرداری به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده شد ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات معاون حمل و نقل شهرداری تهران در خصوص ابهام در تحقق وعده های خرید اتوبوس و مترو به دلیل نوسانات ارز گفت: ما مصوبات لازم از دولت برای تامین اعتبار را گرفته ایم و باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم که این مصوبات اجرا شود و هر جا که مانعی وجود داشت موضوع را با مردم و مسوولان در میان بگذاریم تا مسئله حل شود.

هاشمی با اشاره به این که پایان شب سیه سفید است گفت: نباید به دنبال بهانه باشیم و نبود بودجه تحریم، و غیره باعث شود که کار پیش نرود چرا که مصوبات لازم را داریم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وعده وزارت نفت در توسعه حمل و نقل عمومی گفت: هر سفر با مترو یا اتوبوس 10 سنت صرفه جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات هاشمی درخصوص نامه محرمانه اش در مورد نامگذاری خیابانی به نام شجریان

توضیحات هاشمی درخصوص نامه محرمانه اش در مورد نامگذاری خیابانی به نام شجریان