مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-22اجتماعي

شهردار قزوین در روزجهانی بدون خودرو پا به رکاب شد


به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، شهردار و مدیران شهری قزوین با شهروندان قزوینی رکاب زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز طی برنامه ای به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، شهردار قزوین و جمعی از مدیران شهری با شهروندان قزوینی رکاب زدند.

در این برنامه که مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز حضور داشت و با پویش سه شنبه های بدون خودرو همزمان شده بود، دوچرخه سواران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از میدان میرعماد تا عمارت بلدیه دوچرخه سواری کردند.

برگزارکنندهٔ این برنامه معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری با مشارکت انجمن دوستداران دوچرخه بود و با هدف ترویج استفاده از دوچرخه به جای خودروی شخصی برگزار شد.

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در حاشیهٔ برنامه در این باره اظهار کرد: روز جهانی بدون خودرو در شهر قزوین همزمان با سایر شهرهای دنیا با برگزاری برنامه هایی گرامی داشته می شود که هم رکابی شهردار و مدیران شهرداری قزوین با شهروندان از جملهٔ آن هاست.

وی افزود: در این روز مردم به کنار گذاشتن خودروی شخصی و جایگزینی مدل های حمل ونقلی دیگری مانند پیاده روی, دوچرخه سواری و استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی فراخوانده می شوند و می توانند برخی امور مانند خرید روزمره را نیز بدون خودرو انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قزوین در روزجهانی بدون خودرو پا به رکاب شد

شهردار قزوین در روزجهانی بدون خودرو پا به رکاب شد