مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-22اقتصادي

ورود شهروند و همشهری به بازار بورس


اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت «برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت های خدماتی- کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه» را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت های خدماتی- کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی یک فوریت لایحه شهرداری تهران در مورد برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرای جهت عرضه سهام های خدماتی- کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و در ابتدا عمرانی - مدیر کل مجامع شهرداری تهران - در دفاع از یک فوریت این لایحه گفت: این لایحه پیرو مصوبه شورای شهر مبنی بر ورود شهروند و همشهری به بازار بورس تهیه شده است که امروز این مهم تقدیم شورای شهر شد تا به آن رسیدگی شود.

الهام فخاری در مخالفت یک فوریت این لایحه گفت: وضعیت همشهری و شهروند برای ما اعضای شورای شهر مشخص نیست به گونه ای که شش نامه با امضای رییس شورا به شهرداری فرستاده شده است تا در مورد وضعیت هیات مدیره فروشگاه شهروند به ما توضیح دهند.

باعث سرافکندگی است که بگویم هنوز اتفاقی نیفتاده است و گزارش به ما نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شهروند و همشهری به بازار بورس

ورود شهروند و همشهری به بازار بورس