مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-22سياسي

گرامیداشت شهیده سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد در دانشگاه پبام نور مازندران


مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدرانی از خدمات بانوی شهیده مدافع سلامت سیدفاطمه شفیعی نژاد در دانشگاه پیام نور مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسمی در دانشگاه پیام نور استان مازندران همزمان با ایام گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و خانواده شهیده سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد و با عنوان تجلی عاشورا در دفاع مقدس  دیروز، امروز، فردا اظهار کرد: علاوه بر هشت سال دفاع مقدس در برابر صدام، امروز نیز در دفاع مقدس دیگری قرار داریم که دفاع از حرم نام دارد و هفت سال است ادامه دارد و کمی از آن باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دفاع از حرم اگر بیش از هشت سال دفاع مقدس برای وطن مؤثر نباشد، کمتر از آن نیست، گفت: هنر مدیریت، رهبری و فرماندهی مقام معظم رهبری و مالک اشترش سردار سلیمانی و سردار سلیمانی های فراوان دیگرش موجب شد که خطر داعش در بیرون از کشور مهار شود.

 وی عنوان کرد: در آینده نیز ممکن است جنگ های دیگری رخ دهد، چرا که گزینه جنگ همیشه روی میز دشمن قرار دارد، شهدای دفاع مقدس همچون شهدای کربلا به جهاد اکبر پرداختند و با نفس خود جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت شهیده سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد در دانشگاه پبام نور مازندران

گرامیداشت شهیده سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد در دانشگاه پبام نور مازندران