مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-22سياسي

جمعیت ایثارگران: وقت بازتولید «سبک زندگی دفاع مقدسی» فرارسیده است


جمعیت ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

- جمعیت ایثارگران: وقت بازتولید سبک زندگی دفاع مقدسی فرارسیده است جمعیت ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: با فرا رسیدن سالگرد بزرگداشت ایام دفاع مقدس و با توجه به نیاز امروز جامعه نسبت به بازتولید فرهنگ ایثار و شهادت ، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نکاتی را در این خصوص یاداور می شود.

شاید بتوان گفت مهمترین دستاورد سال های دفاع مقدس که همچنان نیز می تواند همچون مشعلی ما را در پیمودن مسیر راهنمایی کند یادآوری و بهرمندی از فرهنگ دفاع مقدس در همه عرصه های زندگی و خصوصا مدیریت خرد و کلان کشور می باشد.

خاطر نشان می شود در سال های دفاع مقدس شاهد شکل گیری و پدید آمدن یک چتر فکری و یک نوع نگرش خاص نسبت به مسائل گوناگون از جمله مدیریت جنگ بودیم که همین نوع از نگرش باعث شد بتوانیم در مقابل ماشین جنگی دنیای استکبار مقاومت کنیم و پیروزی های خیره کننده ای را به ثبت برسانیم.

این شالوده فکری محصول رهنمود های امام راحل بود که در طی دهه اول انقلاب به مرور زمان بنا نهاده شد و با زعامت رهبر فرزانه انقلاب مستحکم گردید، به طوری که هم اکنون الهام بخش همه حرکت ها و جریانات حق طلبانه در اقصی نقاط عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت ایثارگران: وقت بازتولید «سبک زندگی دفاع مقدسی» فرارسیده است

جمعیت ایثارگران: وقت بازتولید «سبک زندگی دفاع مقدسی» فرارسیده است