مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-22اجتماعي

نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار در 2500 آموشگاه خراسان جنوبی


زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی به منظور پاسداشت خون هایی که در راه مقاومت ریخته شد، همزمان در 2500 آموزشگاه استان نواخته شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی به منظور پاسداشت خون هایی که در راه مقاومت ریخته شد، همزمان در 2500 آموزشگاه استان نواخته شد.

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز سه شنبه یکم مهرماه در آیین نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی که به صورت نمادین در هنرستان فنی ابوذر نواخته شد، گفت: شهدا شهادان همیشه زنده تاریخ و فریاد رسای ملت مظلوم ایران زمین در مقابل بیداد یزیدیان عصر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: شهدا مردانه تا پای جان در مقابل دشمنان ایستادند و با نثار خون پاکشان یک قدم از اعتقادات خود در مسیر صیانت از اسلام ناب و ولایت فقیه کوتاه نیامدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی، ایمان، اعتقاد و ارزش های معنوی جوانان را هدف گرفته است، اظهار کرد: دشمنان اسلام به فرماندهی آمریکا چهار فرهنگ علوی، انقلابی، شهادت، و عاشورا را نشانه رفته و با تبلیغات مسموم به دنبال استحاله این چهار عنصر به عنوان دلایل اصلی انقلابی گری در بین جوانان مسلمان به ویژه ایران زمین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار در 2500 آموشگاه خراسان جنوبی

نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار در 2500 آموشگاه خراسان جنوبی