مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-22بين الملل

ناوالنی: آزمایشگاه ها وجود نوویچوک در بدنم را تایید کردند


چهره سرشناس مخالف دولت روسیه در اولین پست وبلاگی خود از زمان خروج از وضعیت کما نوشت، آزمایشگاه های غربی ها آثار سم نوویچوک را در داخل و روی بدنش یافته اند و از مسکو خواست تا لباس هاش را بازگرداند.

- چهره سرشناس مخالف دولت روسیه در اولین پست وبلاگی خود از زمان خروج از وضعیت کما نوشت، آزمایشگاه های غربی ها آثار سم نوویچوک را در داخل و روی بدنش یافته اند و از مسکو خواست تا لباس هاش را بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، الکسی ناوالنی، مخالف سرشناس کرملین که در حال بهبودی از مسمومیت در بیمارستانی در برلین است، چندی پیش در پروازی از سیبری به مسکو حالش شدیدا بد شده و دو روز در بیمارستانی در روسیه بستری شده و در ادامه به آلمان منتقل شد.

ناوالنی در اظهاراتش با اشاره به نتایج یک آزمایشگاه نظامی آلمان گفت: دو آزمایشگاه مستقل در فرانسه و سوئد و همچنین آزمایشگاه تخصصی ارتش آلمان وجود نوویچوک در داخل و روی بدن من را تایید کرده اند.

ناوالنی متذکر شد، روسیه هنوز تحقیقاتی در خصوص او به جریان نینداخته و برنامه های گفت وگوی تلویزیونی روسیه می گویند مقام های اطلاعاتی غربی یا هم پیمانان خود او این حمله را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوالنی: آزمایشگاه ها وجود نوویچوک در بدنم را تایید کردند

ناوالنی: آزمایشگاه ها وجود نوویچوک در بدنم را تایید کردند